اهداف دوره

  • تسلط بر مهارت و دانش مذاکره
  • ارتقاء سطح کیفی مهارت مذاکره ای شرکت کنندگان
  • جلوگیری و یا کاهش میزان ضرر و زیان در مذاکرات کاری
  • بهبود نتایج مذاکرات و بهره آوری بیشتر پس از گذراندن دوره
  • آرامش خاطر در حین و بعد از مذاکراه با طرف های قوی

مخاطبین دوره:

  • مدیران، کارکنان و فعالان بخش اقتصادی
  • بازاریابان و مذاکرکنندگان سازمان ها و شرکت ها
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار
  • و البته تمامی افرادی که در پی پیشرفت هستند

گواهینامه ها

  • گواهینامه مشترک sdmgroup و جهاد دانشگاهی تهران
  • گواهینامه بین المللی axfordcert انگلستان

 

چرا فراگیریِ مذاکره؟!

  • فراگیری مهارت و دانش مذاکره به فعالان اقتصادی و سایر علاقمندان این امکان را می دهد تا با صرف زمان و مبلغ کمتر به جای آن که بخواهند با تجربه های شخصیِ صِرف و آزمون و خطا، به یک سری مسایل پراکنده دست یابند در کوتاه ترین زمان ممکن و با آموزش و تمرینی اصولی، که خود حاصل اندوخته های علمی از یک سو و تجربیات بشری از سوی دیگر است، نتایج مذاکرات را بهبود بخشند و موجب بهره آوری و سودمندی سازمان گردند

هر فعال اقتصادی به طور میانگین در روز با 6 الی 18 نفر مذاکره می کند که بیش از 85 درصد آن با مساله سودآوریِ آن فرد در ارتباط است…

برای چنین مساله مهمی چقدر بر روی خودمان سرمایه گذاری کرده ایم؟!

مباحث دوره

  • استراتژی ها و تاکتیک ها در مذاکره
  • تعارض، انواع و روشهای حل آن
  •  اصول چهارگانه روش هاروارد
  • ترفندها و ضد ترفندها
  • برنامه ریزی/ هدف گذاری/ فرایند آماده سازی مذاکرات
  • امتیاز دهی و امتیاز گیری در مذاکرات
  • بیزینس اتیکت business etiquette
  • فن بیان در مذاکره
  • تیپ شناسی شخصیت در مذاکره
  • رنگ ها، لباس ها، اشیاء در مذاکره
  • پروتکل تشریفات و میزبانی
  • زبان بدنbody language
  • توافق نهایی و قرارداد در مذاکره
  • امور بعد از قرارداد

تمایز ویژه مذاکیار با سایر روش های بکارگرفته شده در دوره های متعدد دیگر، توجه و تمرکز بر کار عملیاتی، میدانی و پروژه محوری بودن آن می باشد

مدرسین کارگاه

 رضا مزروعی

* کارشناس ارشد آی سی تی
*مدرس دوره های شخصیت شناسی و تصمیم گیری
*مترجم کتاب ارتباط میان فردی

مسعود منشدی

  *دکتری حقوق

  *مدیر عامل موسسه سیمای وکیل ایرانیان
  *مدرس قرارداد در مذاکره

 میثم نجفی

* کارشناس ارشد روابط بین الملل

* دبیر اجرایی سمپوزیوم مذاکره ایرانی
*نویسنده کتاب راهنمای جیبی مذاکره

 

اطلاعات تکمیلی

  • مدت دوره : 16 ساعت آموزشی و تمرینی
  • محل برگزاری: جهاد دانشگاهی تهران واقع در خیابان خارک

 

چرا مذاکیار؟!

  • آموزش بر اساس شبیه سازی و پیگیری پروژه های واقعیِ هر فراگیر صورت می گیرد
  • همنشینیِ تخصصی فعالان اقتصادی در کنار یکدیگر، با پیروی از آخرین و کاربردی ترین روش ها و اصول مذاکره ای، فرصتِ ممتازِ آغاز روابط و ایجاد پروژه های مشترکاقتصادی را رقم خواهد زد
  • شرکت کنندگان در لیست اولویت همایش ها و دوره های آتی بهمراه تخفیف ویژه قرار خواهند گرفت
  • امکان اخذ مشاوره های تخصصی در جهت تسهیل اتصال به عرصه های مختلف بازرگانی فراهم می آید
  • گواهینامه در نظرگرفته شده برای این دوره از مطرح ترین مدارک بین المللی می باشد که برای شرکت کنندگان در میان همکاران و رقبایشان اعتبار مضاعف ایجاد می نماید

 

 

یک دیدگاه در “شخصیت شناسی و مذاکره ( مذاکیار )

پاسخ دهید

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند. موارد ضروری مشحص شده ند *

شما مجاز هستید تا از تگ های HTML زیر استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

پاک کردن ارسال